Факультет приглашает принять участие в научно-практической конференции «Эффективное управление» памяти М.И.Панова

Опубликовано расписание кандидатских экзаменов для аспирантов и соискателей

Статьям 76-го номера «Государственное управление. Электронный вестник» был присвоен Дискретный идентификатор объекта (DOI)

КОНТАКТЫ

Главный редактор
Никонов Вячеслав Алексеевич
доктор исторических наук, декан

Зам. главного редактора
Петрунин Юрий Юрьевич
доктор философских наук, профессор

Редактор
Логунова Людмила Борисовна
кандидат философских наук, доцент

Ответственный секретарь
Сухарева Мария Алексеевна

Технический редактор
Торни Елизовета Самировна

Адрес
119991, Москва, МГУ, Шуваловский учебный корпус, Ломоносовский проспект, д. 27, корпус 4, каб. А-701.

Тел.: +7 (495) 930-85-71

E-mail: Vestnik@spa.msu.ru











Аннотации статей

Malkovа I.V., Kurkova E.S. Advertising communication in the economy of the postmodern

Moscow University Bulletin. Series 21. Public Administration. 2015. No 1

The article is dedicated to one of classic marketing communications tools. Modern advertisement is a result of influence of economic and cultural peculiarities of postmodern society. That kind of society has effected all elements of advertising product and has provoked the emergence of its new aims and functions. Among the latter forming such a strategic asset as brand is a matter of special importance in the experience economy. Overcoming advertising noise, searching for ingenious approaches to differentiating and positioning in branding usually lead to ideas that conflict with ethic standards of social life and business practices. That is why appropriate state and social regulation is required.

Keywords: advertising, advertising communication, the postmodern economy, brand, state and social regulation of advertising.

PDF 

31.05.2015

© ФГУ МГУ 2019
119992, Москва, Ломоносовский проспект, д. 27, корпус 4; Тел.:+7(495) 939-53-38